Beseda “preservation” ima več pomenov, od snovnega do duhovnega. Losangeleški fotograf Blake Little je s to besedo naslovil serijo, v kateri je svoje portretirance prelil z velikimi količinami medu.

Tako njegovi modeli, pred fotografskim objektivom potopljeni v zlato viskozni med, delujejo kot da bi bili ujeti v jantarju in s tem “obsojeni” na večnost …

Blake Little je za svoj projekt izbral ljudi različnih starosti (od otroka, starega leto in pol, do 85-letne upokojenke), ras, kulturnih okolij in telesnih tipov. Kot pravi sam, je bil njegov namen portretirati “kiparsko” naravo telesa, ne glede na njegovo obliko, zajetnost ali skladnost. Lepljive kreacije tako v marsičem spominjajo na klasična kiparska dela, kot da bi šlo za objekte iz marmorja, zamrznjene v prostoru in času.

Kot je opozoril sam umetnik je bil poseben učinek medu, da je “razblinil individualne posebnosti in naredil subjekte neprepoznavne”, s tem pa je pripisal postopku moč demokratizacije. Pisec spremne besede pa je ugotovil, da so fotografa navdušile medene transformacije, način, na katerega lahko ta izkrivi in poudari forme, izpostavi telesno popolnost in sugerira tako nesmrtnost kot smrt.

Pri svojem najnovejšem projektu oz. svoji četrti fotografski monografiji je Blake Little porabil 900 2,5-kilogramskih vrčev medu.

Več o fotografu: http://blakelittle.com/

Več o poteku snemanja: http://www.youtube.com/

Več o monografiji: http://preservationbook.com/